ماتریکسیل 3000 چیست و چه فواید و تاثیری بر روی پوست دارد ؟

ماتریکسیل 3000 چیست و چه فواید و تاثیری بر روی پوست دارد ؟

بررسی تاثیر و فواید و خواص ماتریکسیل برای پوست صورت و زیبایی و جوان سازی و کلاژن سازی پوست

ماترکسیل 3000 ( Matrixyl 3000 ) یک پپتید ضد پیری است که از دو پروتئین تشکیل شده است. این ماده برای هدف قرار دادن طیف گسترده ای از علائم پیری بر روی پوست استفاده می شود ، که به جوانسازی پوست شما کمک می کند.

ماترکسیل با تولید کلاژن و الاستین در لایه های زیر پوست به کاهش علائم پیری پوست کمک می کند. این ماده ذخایر گلیکوزآمینوگلیکان و فیبروبلاستها در پوست ما را تغذیه می کند و پیوند بین بافت های پوست را محکم و تقویت می کند. به علاوه ، این ماده با از بین بردن ناخالصی های روی پوست ، باعث جوانسازی و شادابی پوست می شود.

اگر تا به حال به چهره خود در آینده نگاه کرده اید و از دیدن حتی جزئی ترین علائم پیری و چین و چروک های پوستتان ناراحت هستید ، پیشنهاد می کنیم این ماده را بررسی کنید.

پیر شدن طبیعی بخشی از زندگی است و هرچه پیرتر می شویم ، چهره هایمان نیز پیرتر می شود و ما نمی توانیم به طور کامل از وقوع پیری پوست جلوگیری کنیم. اما مطمئناً می توانیم از وقوع زودهنگام آن جلوگیری کنیم و یا به محض شروع پیر شدن پوست ، شدت و سرعت آن را تا حد ممکن کم کنیم.

ماتریسیل 3000 چیست و چه تاثیری بر روی پوست دارد ؟ ( اثر ماتریکسیل برای زیبایی پوست و جوانسازی پوست )

ماتریسکیل یک پپتید ضد پیری باورنکردنی است. پپتید ، پروتئینی است که بخشی از ساختمان سلولهای پوست ما را تشکیل می دهد. پپتیدها به سلولهای ما کمک می کنند تا با یکدیگر بهتر ارتباط برقرار کنند. این پروتئین ها به طور طبیعی در پوست ما یافت می شوند ، اما به ناچار هر چه پیر تر می شویم و زمان میگذرد ، این پپتیدها نمی توانند مانند گذشته کار خود را به درستی انجام دهند.

بنابراین علائم پیری شروع می شوند ، و ما به مرور اولین علائم را می بینیم. شما علائم پیری را می دانید - علائمی از قبیل چین و چروک ، خط ، افتادگی ، خستگی و شل شدن پوست، تغییر رنگ پوست ، خشکی و ...

استفاده از محصولاتی که غلظت بالایی از ماتریسیل دارند ، می تواند به بهبود همه این موارد و علائم پیری کمک کند. ماتریکسل به تولید کلاژن در پوست شما کمک زیادی می کند.

با استفاده از ماتریکسیل، کلاژن از دست رفته پوست شما ، به تدریج جایگزین می شود و پوست شما پر تر و جوان تر به نظر می رسد و این موارد را به خوبی بر روی پوستتان احساس خواهید کرد.

در برنامه مراقبت از پوست خود سعی کنید حتما ماتریسیل را نیز اضافه کنید تا از مزایای شگفت انگیز آن بهره مند شوید . حتی می توانید برای افزایش فواید ضد پیری ، چند قطره ماتریکسیل 3000 خالص را مستقیماً به سرم ها و مرطوب کننده های مورد علاقه خود که استفاده می کنید اضافه کنید.

کلاژن همان چیزی است که باعث می شود پوست شما پر حجم و گرد به نظر رسد. وقتی جوان هستیم ، ذخیره کلاژن زیادی در پوستمان داریم. حتی در صورت از دست رفتن آن ، بدن ما به راحتی می تواند آن را جایگزین کند. با افزایش سن ، پوست قادر به ترمیم این لایه های کلاژن نیست.

لایه های کلاژنی که زمانی سالم بودند شروع به تجزیه می کنند. همچنین چهره ای که زمانی جوان و شاداب بود ، رنگ و شادابی خود را از دست می دهد ، همین روند در مورد الاستین در پوست نیز رخ می دهد.

سرانجام ، الاستین نیز شکسته می شود و دیگر نمی تواند مانند گذشته به وظیفه خود در کنار کلاژن عمل کند ، منابع الستین پوست خالی می شوند و چین و چروک ها بر روی پوست شروع به پیدایش می کنند. علت این است که پوست دو عنصر حیاتی خود را از دست می دهد ، حتی پوست رنگ خود را از دست می دهد.

ماتریسیل 3000 هم به بهبود چین و چروک های پوست کمک می کند و هم به بهبود رنگ و خشکی پوست. شایع ترین علائم پیری ، کاهش تولید پپتید در پوست است . ماتریسیل 3000 این موضوع با مرتفع می کند و با تقلید از پپتیدهای طبیعی بدن ، به پوست سیگنال و علامت می دهد که پوست نیاز به کلاژن و الاستین بیشتری دارد.

ماتریکسیل پوست را تحریک می کند که مجدداً این دو مؤلفه را تولید کند. همینطور که منابع جوانسازی پوست به مرور بازیابی می شوند و پر می شوند ، سطح پوست شما می تواند کامل تر و محکم تر به نظر برسد و پوست دوباره زیبایی خود را بیابد.

به عنوان یک پاداش یا اشانتیون ، یکی از کار های مثبت دیگری که ماتریکسیل 3000 انجام می دهد ، تولید اسید هیالورونیک است. اسید هیالورونیک مواد غذایی و تغذیه ای برای پوست فراهم می کند ، این ماده مرطوب کننده بسیار خوبی نیز هست.

مشاهده یک مقاله در مورد خواص و فواید اسید هیالورونیک برای پوست.

الاستین باعث باز تولید سلول های پوست می شود . الستین باعث حفظ بهتر رطوبت توسط پوست می شود ، و بنابراین در نتیجه استفاده ، پوست کامل تر و جوان تر به نظر می رسد . Matrixyl 3000 با ساخت و تولید بهترین مرطوب کننده های مورد علاقه پوست و بدن ، سلول های خالی را با هیدراتاسیون پر می کند.

زنانی که از ماتریسیل 3000 استفاده می کنند ، کاهش چین و چروک پوست خود را به وضوح بعد از یک مدت می بینند . پوست محکم تر و سفت تر به نظر می رسد و در برابر هرگونه لمس ، مقاوم تر خواهد بود . همچنین به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی این ماده ، پوست شما جوان تر و شاداب تر و سالم تر به نظر خواهد رسید.

برخلاف سایر ترکیبات مستعد برای تحریک و ملتهب کردن پوست یا ترکیبات دیگر که باعث فلج کردن عضلات زیر پوست می شوند ( مانند بوتاکس ) ، ماتریسیل 3000 حتی به طور خاص برای پوست های حساس طراحی شده است . این ماده ، یک افزودنی مورد علاقه شدید در بسیاری از سرم ها و کرم های ضد پیری و جوان کننده پوست است.

مطالعات بالینی ماتریکسیل 3000 ( ماتریکسیل برای پوست )

Matrixyl 3000 یکی از محبوب ترین پپتیدها است و به طور گسترده در محصولات ضد پیری و جوان کننده پوست مورد استفاده قرار می گیرد. شما از اینکه چگونه چندین سال پوست شما جوان تر خواهد کرد ، شگفت زده خواهید شد. در یک مطالعه بالینی ، ماتریکسیل 3000 بر روی پوست 23 نفر بین سنین 39 تا 74 سال به صورت موضعی اعمال شد.

آنها به مدت دو ماه از یک محصول با غلظت 3٪ ماتریکسیل استفاده کردند. نتایج ، بهبود کلاژن و اسید هیالورونیک ، و کاهش علائم پیری در پوست بود. عمق چین و چروک ها کاهش یافت و حالت کشسانی پوست افزایش یافته و پوست سفت تر شد . Matrixyl 3000 همچنین نسبت به ماده اصلی خود یعنی Matrixyl نتایج و اثرات بهتری از خود نشان داد.

فقط کافیست این پپتید ضد پیری قابل توجه و مهم را به روند مراقبت از پوست خود اضافه کنید ، و خواهید دید که چرا زنان نسبت به تأثیر جوان کنندگی ماتریکسیل ، از خود بی خود می شوند و به شدت راضی هستند.

در سال 2013 ، مطالعه جدیدی صورت گرفت که تأیید آن چیزی است که همه ما را در مورد ماتریسیل تا کنون میدانیم ، تحقیقات نشان داد که مؤثر است و به شما کمک می کند تا در مدت کوتاهی ، حد اقل چندین سال پوستتان جوان تر شود . این ماده به شما کمک می کند که در مدت زمان کوتاهی حد اقل 5 تا 10 سال جوان تر به نظر برسید.

Matrixyl 3000 یکی از بهترین پپتیدهای ضد پیری است که امروزه در دسترس است. این ماده یک ماده ضد پیری آزمایش شده و واقعی است که مورد استفاده بسیاری از آقایان و خانم ها قرار گرفته است. شهرت و معروفیت و اثر بخشی این ماده ، آن را به یکی از محبوب ترین پپتیدها تبدیل کرده است. به علاوه ، مطالعات زیادی این موضوع را اثبات کرده اند و این ماده پشتوانه علمی بسیار خوبی دارد.

مزایای ماتریسیل

  • پپتیدی برای افزایش سرعت جوانسازی
  • افزایش استحکام و سفت شدن پوست و جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست
  • بهبود هیدراتاسیون و حفظ رطوبت پوست

آیا ماتریکسیل  بی خطر است؟

بله ! این پپتید تقریباً دو دهه است که توسط مردان و زنان مورد استفاده قرار گرفته است. پیری یک روند طبیعی است. بسیاری از عوامل محیطی بر میزان پیری پوست ما تأثیر می گذارد. با وارد کردن ماتریسیل در روند مراقبت از پوست ، این تغییرات پوست و پیری پوست قابل بهبود است. SkinMedica و بسیاری دیگر از شرکتهای برتر آرایشی و بهداشتی از ماتریکسیل در محصولات ضد پیری خود استفاده کرده اند زیرا از نظر ایمنی و یا حساسیت های پوستی بسیار ایده آل و مناسب بوده . بیشتر پپتیدها هیچ عارضه جانبی ندارند. اگر پوست حساسی دارید یا از غلظت بالاتر از حد توصیه شده استفاده می کنید ، ممکن است کمی پوستتان قرمز و یا ملتهب شود یا در جایی که کرم استفاده شده است خارش جزئی داشته باشید. این موارد بسیار کم است؛ بیشتر افراد متوجه عوارض جانبی آن نمی شوند. مردم عاشق این ماده ضد پیری پوست و جوان کننده پوست هستند زیرا نتایج قابل مشاهده ای برای داشتن چهره ای جوان تر داشته است.

بررسی نظرات در خصوص ماتریکس

برای آن دسته از شما که هرگز محصولی دارای ماتریسیل را امتحان نکرده اید ، باید بگوییم که چیز مهمی را از دست داده اید ! اما دیر نیست . همه شرکت های برتر آرایشی و بهداشتی معتبر در دنیا ، امروزه این ماده را در محصولات خود گنجانده اند. شرکت ها و برند های ایوان ، پیتر توماس روت ، دکتر پرریکون ، بلیس ، لانکوم ، استی لادر ، کلینیک ، روغن اولی به اضافه یک میلیون شرکت دیگر ، از این ماده در محصولات خود استفاده کرده اند.

  • Avon
  • Sephora
  • Perricone
  • Bliss
  • Lancome
  • Estee Lauder
  • Clinique

وبسایت کمپانی سفورا https://www.sephora.com را بررسی کنید ، انتخاب های بی پایانی از محصولاتی خواهید داشت که حاوی این ماده هستند . می توانید نظرات آنلاین را بخوانید. و ببینید که چگونه این ماده بر روی احساسات مردان و زنان تاثیر مثبت گذاشته است . حتی اگر محصول ضد پیری مورد علاقه خود را از قبل تهیه کرده باشید ، باز هم می توانید این پپتید عالی را به محصول خود اضافه کنید.

در سال 2016 ، Matrixyl 3000 نام عنصر خود را تغییر داد. نام های جدید اعلام شده : Palmitoyl Oligopeptide و Palmitoyl Tetrapeptide 7 است.

اکثر محصولات هنوز از نام بین المللی و قدیمی این ماده بر روی بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند اما برچسب های آنها تا پایان سال 2018 به روز می شود.

چگونه می توان از Matrixyl 3000 ماتریکسیل 3000 استفاده کرد؟

برای گرفتن بهترین نتیجه ، بالاترین غلظت پپتید ضد پیری را به سرم یا مرطوب کننده مورد علاقه خود اضافه کنید. همچنین می توانید با استفاده از پایه اسید هیالورونیک یک فرمول خانگی درست کنید. دو بار در روز ، صبح و شب استفاده کنید.

آیا می توان از آن با درام غلتکی یا درمارولر ( Dermaroller ) استفاده کرد؟

بله ! توصیه می کنیم پپتید را به پایه ای از اسید هیالورونیک اضافه کنید. اسید هیالورونیک به عنوان تقویت کننده نفوذ دیگر مواد عمل می کند و مزایای ماتریکسیل را بر روی پوست شما بهبود می بخشد.

درمارولر برای پوست ، پپتید ، جوانسازی ، ماتریکسیل

نکاتی در مورد کاهش علائم پیری و کاهش چین و چروک پوست با استفاده از ماتریکسیل 3000

پس از سن 35 سالگی ، سطح اسید هیالورونیک ، کلاژن و الاستین در بدن و پوست ما بطور چشمگیری کاهش می یابد. شما می توانید با استفاده از مکمل ها با این علائم پیری مبارزه کنید. مکمل ها را می توان به صورت خوردنی و یا بصورت موضعی بر روی پوست استفاده کرد. با استفاده از مکمل های موضعی و خوردنی می توانید سطح این موارد در بدن خود را افزایش داده و زمان را به عقب برگردانید و به جوانسازی پوستتان کمک کنید.

نکاتی برای جوانسازی پوست

  • مقدار زیادی آب بنوشید تا سلولهای پوستی شما هیدراته شوند.
  • مصرف مکمل های اسید هیالورونیک و کلاژن باعث ترمیم و تنظیم سطح این مواد از درون بدن می شود.
  • برای تقویت حجم و کلاژن ، دو بار در روز از ماتریسیل 3000 و اسید هیالورونیک بر روی پوستتان استفاده کنید.

اگر در ده سال گذشته از ماتریکسیل استفاده کرده اید ، می دانید که این ماده دستخوش تغییراتی شده . "ماتریکسیل اصلی" یک پپتید واحد به نام 1999 بود. و با وجود اینکه خوب کار می کرد ، نسخه جدیدتر و بهتری نیز به مرور ارائه شد ( به نام ماتریکسیل 3000).

آخرین نسخه به صورت شامل موارد زیر است:

گلیسیرین (و) آب (و) بوتیلن گلیکول (و) کربومر (و) Polysorbate 20 (و) Palmitoyl Oligopeptide (و) Palmitoyl Tetrapeptide-7. در سال های اخیر ، Palmitoyl Oligopeptide تغییر نام داده شد و اکنون از آن به عنوان Palmitoyl Tripeptide-1 یاد می شود.

Matrixyl® 3000 در مقابل Matrixyl® Synthe'6اگر به دنبال بهبود ماتریس اپیدرم پوست و تقویت کلاژن هستید ، باید از ماتریکسیل استفاده کنید. اما کدام یک؟ جواب هر دو است. هر دو ماده ضد پیری هستند که باعث افزایش تولید کلاژن و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می شوند ، اما این کار را به روش های مختلفی انجام می دهند.

اگر به دنبال پپتید هستید تا جوان تر به نظر برسد ، 3000 را انتخاب کنید. اگر می خواهید عمق چین و چروک ها را کم کنید و آنها را پر کنید ، S-6 را انتخاب کنید. اگر فقط قصد انتخاب یک پپتید را دارید ، ما به طور کلی توصیه می کنیم به سراغ 3000 بروید.

ما می دانیم که Matrixyl 3000 برای تشویق تولید کلاژن طبیعی ، پیام ها و سیگنال هایی را ارسال می کند. بیشتر افراد در اولین ماه استفاده ، پوستشان ظاهری جوان تر پیدا می کند . Matrixyl® Synthe'6 ™ پپتیدی به نام Palmitoyl Tetrapeptide 38 است که از دو اسید آمینه ، لیزین و متیونین سولفون تشکیل شده است.

وظیفه این نوع ماتریکسیل تحریک تولید کلاژن های نوع I ، III و IV است. هر شماره یک عملکرد خاص دارد.

  • مورد I به لایه درم پوست کمک می کند.
  • III کلاژن جوانسازی است. این نوع کلاژن ، ماده مغذی را برای فیبروبلاستهای ما فراهم می کند
  • IV باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین می شود ، به علاوه ، توانایی بدن و پوست ما را در تولید اسید هیالورونیک به طور طبیعی افزایش می دهد. استفاده از هر دو ترکیب به پر کردن ظاهر چین و چروک ها (به خصوص در پیشانی) کمک می کند تا جلوه ای از لیفت صورت را برای شما فراهم آورد که کاملا مشهود است ، همه اینها برای جوان تر به نظر رسیدن پوست کمک زیادی می کنند.

آرگیرلین در مقایسه با ماتریکسیل مانند مقایسه سیب با پرتقال است. بله ، هر دو ضد پیری هستند ، اما علائم مختلف پیری را هدف قرار می دهند. ماتریکسل جوان کننده است ، در حالی که Argireline چین و چروک های پوست را ریلکس و شل می کند . بسیاری از شرکت ها و برند ها مانند The Ordinary و Asterwood و Timeless از آرگیرلین استفاده می کنند.

امروزه محصولاتی در بازار وجود دارند که ترکیبی از این مواد هستند ، محصولاتی که به صورت سروم می باشند که ترکیبی از آرگیرلین و ماتریکسیل هستند ، یا ترکیبی از آرگیرلین و ویتامین سی و ...

همچنین بخوانید : خواص و فواید شگفت انگیز ویتامین سی برای پوست

مراقب باشید که محصولات خود را از کجا خریداری می کنید ، زیرا بسیاری از شرکت ها از پپتیدهایی استفاده می کنند که از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. یا از غلظت های کم استفاده می کنند.

معرفی محصولات با کیفیت حاوی ماتریکسیل 3000

در ادامه دو محصول فوق العاده با کیفیت حاوی پپتید ها ، ماتریکسیل 3000 و هیالورونیک اسید ، ساخت کشور کانادا به منظور هدف قرار دادن طیف وسیعی از مشکلات پوستی را به شما معرفی خواهیم کرد.

مشاهده یک سرم ضد چروک قوی ساخت کشور کانادا با خاصیت ها و اثرات شگفت انگیز زیر با کلیک بر روی تصویر :

  • از بین بردن یا کم کردن چین و چروک های پوستی
  • یکنواخت کردن و شفاف کردن پوست
  • از بین بردن سیاهی یا تیرگی دور چشم
  • افزایش تولید کلاژن و الستین در پوست ( سفت شدن پوست )
  • به کار گیری تکنولوژی سلول های بنیادی و پپتید ها در ساخت و تولید این سرم

 

سرم ضد چروک و کلاژن ساز تایتان

با توجه به خصوصیات شگفت انگیز ماتریکسیل 3000 در پیشگیری و درمان چین و چروک های پوست و اطراف چشم ، مه زیبا ، یک کرم دور چشم بسیار با کیفیت ساخت کشور کانادا حاوی ماتریکسیل 3000 را به شما توصیه می کند که می توانید جزئیات آن را با کلیک بر روی تصویر زیر مشاهده و مطالعه کنید :

بهترین کرم دور چشم حاوی ماتریکسیل

 

به اشتراک گذاری این مقاله

مقالات مرتبط

دیدگاه ها و نظرات و پرسش و پاسخ ها
دیدگاه یا سوال خود را ثبت کنید