دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بهترین اتو مو کراتینه چیست ؟ چه نوع اتو مویی برای کراتینه مناسب است ؟

بهترین اتو مو مناسب کراتینه ، مخصوص کراتینه

در این مقاله بهترین اتو مو کراتینه را بررسی کرده و مشخصات اتو موهای مخصوص و مناسب کراتینه و درمان کراتینه مو را بررسی می کنیم و به سوال های زیر پاسخ میدهیم:

  • کراتین چیست و عملکرد آن چگونه است ؟
  • چه اتو مویی مناسب کار کراتین و کراتینه کردن مو است ؟ ( بهترین اتو مو کراتینه کدام است ؟ )
  • تفاوت اتو موهای سرامیکی با تیتانیومی چیست ؟
  • اتو مو های مخصوص کراتینه چه مشخصات و ویژگی هایی باید داشته باشند؟
  • چرا داشتن صفحات تیتانیوم در اتو مو های مخصوص کراتینه مهم است ؟

در ابتدا بررسی می کنیم که کراتین چیست : کراتین در واقع یک پروتئین است که به طور طبیعی در موهای انسان وجود دارد.

درمان کراتینه چگونه انجام می شود ؟ یک متخصص زیبایی و یا تکنسین زیبایی در یک سالن زیبایی ، محصولی مناسب حاوی کراتین برای صاف کردن مو را بر روی موهای شما قرار داده و سپس با استفاده از حرارت و گرمای زیاد یک اتو موی حرفه ای مناسب کراتینه ، کاری می کند تا این ماده کراتین به موهای شما جذب شود ، این روند ممکن است 90 دقیقه یا بیشتر طول بکشد ( این موضوع به بلندی موها شما بستگی دارد )

حال به سراغ بررسی اتو موهای مخصوص کراتینه و مشخصات و ویژگی های آنها می رویم :

اتو موهای مخصوص کراتینه انواع مختلفی در بازار دارند اما استاندارد ترین و بارز ترین مشخصات یک اتو موی کراتینه چه مواردی است ؟ برای حصول بهترین نتیجه در انجام کار کراتین خود ، همیشه در انتخاب اتو موی مناسب کراتینه ، موارد زیر را بررسی کنید :

جنس صفحات اتو موی کراتینه باید با کیفیت باشد.

متداول ترین جنس صفحات در اتو مو های مخصوص کراتینه ، تورمالین سرامیکی و سرامیکی است. با این حال ، اتو موهای کراتینه ساخته شده با صفحات تیتانیوم و همچنین صفحات تیتانیوم تزریق شده با تورمالین نیز امروزه در بازار وجود دارد. در اتو موهای دارای صفحات تیتانیوم ، اتو مو خیلی سریع به درجه حرارت بالا می رسد بنابراین این نوع اتو مو ها برای کسانی که  موهای ضخیم و سر سختی دارند ایده آل است. برای موهای حساس تر و صاف تر می توان از اتو موهای سرامیکی استفاده کرد و برای موهای ضخیم ، موهای خیلی فر و موهای درشت و زمخت بهترین انتخاب ، اتو موی تیتانیومی است.

توجه داشته باشید در اتو موهای دارای صفحات تیتانیوم ، بعد از خاموش کردن دستگاه ، مدت زمانی که صفحات حرارت خود را حفظ می کنند ، به مراتب بیش از اتو مو های دارای صفحات سرامیک است. بنابراین در صورتی که نیاز به روشن کردن مجدد و استفاده مجدد از دستگاه داشته باشید و این موضوع ( یعنی از دست نرفتن و حفظ گرمای صفحات برای شما مهم است ، تیتانیوم انتخاب بهتری برای شما می باشد. )

در صورتی که مشغله شما زیاد است و نیاز دارید که اتو موی شما خیلی زود داغ شود ، تیتانیوم انتخاب بهتریست ، در اتو موهای دارای صفحات تیتانیوم ، اتو مو خیلی سریع داغ شده و در کمتر از 60 ثانیه به دمای مورد نظر شما میرسد.

قابلیت تنظیم دما

برای فعال سازی ماده کراتین و جذب بهتر کراتین به مو ، گرمای زیاد لازم است بنابراین برای انجام کار کراتین ،انتخاب یک اتو مو با دامنه دمایی بین 300 تا 450 درجه فارنهایت بسیار مهم است یعنی تقریبا 145 تا 230 درجه سلسوس ) ، همچنین برای گرفتن نتیجه بهتر است ، مهم است که میزان گرما ، در تمام صفحه به صورت یکنواخت توزیع شود تا عمل صافی مو به درستی انجام گردد.

در اتو مو های مخصوص کراتینه ، مهم است که دور صفحات کمی مورب باشد و همچنین صفحات نیز به صورت شناور باشند ، یعنی با فشار دادن اطراف صفحات ، صفحه حالت ارتجاعی داشته باشد ، ( یعنی با فشار دادن پایین رفته و با رها کردن بالا بیاید ) در این حالت هنگام حالت دهی مو ، کار کردن با دستگاه راحت تر خواهد بود.

تکنولوژی تولید یون های منفی

اگر توجه کرده باشید گاهی هنگامی که موهای خود را با حوله خشک می کنید یا شانه می کنید ، به طور ناگهانی موهای شما کاملا وز شده و به حالت سیخ و ایستا پیدا می کند ؟ این موضوع به این دلیل است که اصطکاک حوله یا برس ، یون های منفی را از بین می برد و بار مثبت موهای شما را زیاد می کند که این موضوع به نوبه خود باعث سیخ شدن مو و موخوره می گردد. ، بنابراین اتو مویی که تولید یون منفی می کند ، بسیار در صافی مو اثر گذاری بهتری دارد.

از این رو در اتو موهای مخصوص کراتینه ، تولید بار منفی و یون منفی مهم است.

سشوارها و اتو موهایی که دارای فناوری تولید و انتشار یون های منفی هستند به نوبه خود اتم های مو را خنثی می کنند و مو را نرمتر می کنند. همچنین در فناوری Ionic مو ها سریع تر خشک می شوند و مولکول های آب با سرعت بیشتری از موهای شما جدا می شوند.

برای کسانی که موهای بسیار حساس و بی جان و لختی دارند ، فناوری یونی بهترین انتخاب نیست زیرا فعالیت مو را کاهش می دهد . اگر از اتو یا سشوار مویی استفاده می کنید که از فناوری یونی برخوردار است ، سعی کنید آن ها را در ریشه مو استفاده نکنید ، و از این ابزار ها فقط در قسمت های پایین و پشت مو استفاده کنید.

سیستم تهویه گرما

نکته دیگر در خصوص اتو موهای مناسب کراتینه این است که اتو مو باید دارای سیستم تهویه گرمای مناسب باشد ، با توجه به اینکه در اتو مو های حرفه ای و سالنی که برای کار کراتینه نیز مورد استفاده قرار می گیرند ، مدت زمان روشن ماندن دستگاه و کار با دستگاه زیاد است ، که این میزان از گرما ، در صورت عدم داشتن سیستم تهویه گرمای مناسب در اتو مو ، می تواند منجر به آسیب به دستگاه شود ، بنابراین این موضوع نیز می تواند موضوع مهمی باشد که باید به آن توجه کرد.

موضوع دیگری که در اتو موهای مخصوص کراتینه و اتو موهای حرفه ای و سالنی باید به آن توجه کرد ، داشتن قابلیت چرخش 360 درجه کابل برق پشت دستگاه است که می تواند کار را برای یک متخصص زیبایی بسیار راحت تر کند.

جهت دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص خرید بهترین اتو موی مناسب کراتینه ، می توانید با شماره 09015953484 بر روی واتس اپ و یا به صورت تماس مستقیم ، ارتباط برقرار کنید.

کلمات کلیدی این مقاله : # بهترین اتو مو کراتینه ، # اتو مو مناسب کراتینه ، # اتو مو مخصوص کراتینه ، # بهترین اتو مو مخصوص کراتینه # راهنمای انتخاب # راهنمای خرید # اتو مو حرفه ای # اتو مو سالنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *